5 ביולי 2012

אין לך זמן לספורט? ענת הראל תכניס אותך לכושר בהשקעה של פחות מרבע שעה ביום

  

כולן רוצות לחזור לגיזרה ולהוריד את הבטן אחרי הלידה, אבל מה עושים כשהתינוק ישן רק 45 דקות בבוקר ועוד שעה וחצי בצהריים במקרה הטוב? הדיסק החדש של ענת הראל יעשה לך את העבודה בסדרה של אימונים קצרים וממוקדים 

       
     
אמא במידה
  

ענת הראל. אימון מול הטלוויזיה



אין לך זמן ללכת לחדר כושר? כנראה שעם תינוק קטן בבית, הזמן הפנוי שלך מסתכם ב-45 דקות בבוקר ובעוד שעה וחצי במקרה הטוב בצהריים. בלי ברירה, את נאלצת להסתפק בטיולים של שעה ביום עם התינוק בעגלה מסביב לשכונה, וזה קורה דווקא אחרי לידה, כשאת רוצה להוריד את הבטן ולחזור לגיזרה כמה שיותר מהר.
לכל מי שרוצה להתחיל לעשות ספורט ולהחזיר את הבטן השטוחה אבל תמיד חסרות לה כמה שעות ביממה, השיקה מאמנת הכושר ענת הראל DVD חדש – "להיכנס לכושר עם ענת הראל" – הכולל סדרה של מיני-אימונים אישיים וממוקדים הנמשכים 7 דקות בלבד. יחד עם תרגילי החימום והמתיחות בתחילת ובסיום האימון, נדרשת השקעה של פחות מ-15 דקות ביום לחזרה לגיזרה.
האימונים הממוקדים שמדגימה הראל מאפשרים לחזק את הזרועות, הבטן, הירכיים והישבן, כשלכל אזור מוקדש אימון נפרד. תוכנית האימונים כוללת תרגילי חימום ומתיחות לפני ואחרי האימון באורך 3 דקות כל אחד, ואימונים לכל אזור בגוף באורך 7 דקות כל אחד. בכל שלב ניתן לעבור לאימון אחר או לתרגילי המתיחות – הכל מול הטלוויזיה בבית בזמן שהתינוק ישן, ואפילו נשאר זמן למקלחת ולארוחת בוקר.
  
כמה עולה ואיפה משיגים:
להיכנס לכושר עם ענת הראל, DVD
49.99 ₪ ברשתות הספרים והשיווק, או באתר של ענת הראל.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה