12 ביולי 2012

לאכול בריא בלי לבשל: ספר מתכונים חדש בשיטת הרו-פוד ילמד אותך איך עושים את זה

 

מחברת הספר, שירלי בר, היא מומחית בתחום התזונה הטבעית ומציגה 100 מתכונים המבוססים על אוכל לא מעובד, ללא בישול וללא מוצרים מן החי. ויש גם קינוחים ופיצות


 
אמא במידה
עטיפת הספר. 100 מתכונים על טהרת הצומח
     
צמחונית, טבעונית או סתם רוצה להתחיל לאכול בריא? ספר מתכונים חדש בשיטת ה-Raw food מגיע למדפים, וכולל 100 מתכונים המבוססים על אוכל לא מעובד, ללא בישול וללא מוצרים מן החי. מחברת הספר, שירלי בר (35), היא מומחית בתחום התזונה הטבעית בשיטת ה-Raw food, שהפכה לטרנד החם בקרב כוכבי הוליווד, ובהם דמי מור ומדונה.
 
על פי שיטת ה-Raw food, בישול וצורות אחרות של הכנת מזון הורגים את האנזימים שבאוכל, ולכן מומלץ לחמם ולבשל את המזון עד טמפרטורה של 48 מעלות. תפריט מזון בסיסי המורכב מנבטים, ירקות, פירות וקטניות מונבטים, מועיל מאוד לגוף בניגוד לנזק שגורם לו מזון חומצי, שהוא למעשה כל חלבון מהחי כמו בשר, דגים, ביצים וגבינות.
 
"אנו חיים בחברת שפע וצורכים דברים רבים, ומרבית המאכלים שאנו מכניסים אל ביתנו מכילים כימיקלים וחומרים לא בריאים", אומרת מחברת הספר, שירלי בר. "כיום ניתן למצוא אלטרנטיבות ולבחור בתחליפים טעימים ובריאים. אם לאנשים יהיה המידע הנדרש הם יוכלו לעשות את הבחירה המושכלת ולדאוג להם ולילדיהם לאוכל בריא, מזין וטעים. ניתן להכין גם קינוחים מתוקים, ממרחים, שייקים, עוגות ואפילו פיצות בריאות – ולהפוך את השיטה לאורח חיים בריא".
 
בר השילה 15 ק"ג ממשקלה באמצעות שיטת ה-Raw food, ובהמשך התמחתה בתחום ופתחה קליניקה בניו יורק שהתמחתה בהרזיה ובטיפול תזונתי טבעי. כיום היא מתגוררת בישראל, מכשירה שפים בתחום, מנחה סדנאות הרזיה ומגדלת שלושה ילדים.
 

כמה עולה ואיפה משיגים?
Raw Food, שירלי בר
129 ₪ ברשתות סטימצקי וצומת ספרים, או באתר של שירלי בר.


תגיות: רו פוד, שירלי בר, מתכונים צמחוניים, מתכונים טבעוניים, מליס ניהול תוכן ואתרי אינטרנט

תגובה 1:

  1. זה לא מה שנקרא מאקרוביוטיקה? קראתי שמלא שחקניות מסרטים חיות על פי דיאטה כזו וממליצות עליה אבל היא נראית קצת קיצונית וקשה ביומיום.

    השבמחק